Powered By Blogger

28 Ekim 2013 Pazartesi

ATATÜRK albümü yapıyoruz...

uzun zamandır yazamadım ... halbuki çok büyük hevesle açmıştım bloğu zannediyordum ki her gün yazı yazarım olmuyormuş meğer bayram arası okul işi ev işi derken bakamaz oldum yaa
üzülüyorum aslında kendimden çok büşra  (havuçla maydanoz) arkadaşımın emeklerine ... tekrar burdan teşekkür ediyorum bu blogda çok emeği vardır

yiğit kreşe başladı ee haliyle ödevleri oluyor. çok büyük zevkle yapıyoruz cumhuriyet bayramı sebebiyle Atatürk albümü hazırladık.

önce Atatürk resimleri bulduk 4 sayfa A4 kağıdını delgeçle delip kurdale ile bağladık . sonra resimleri yiğit yapıştırdı istediği yere 

sonra kalan boşlukları renkli kalemle boyadı. gerçekten güzel oldu

işte albümümüz...






en önemlisi yiğit böyle ödevlerden yani beraber yaptığımız etkinliklerden çok zevk alıyor  
BU DA BANA YETİYOR . 
GÜLÜŞÜN HİÇ EKSİK OLMASIN.






2 yorum:

  1. elinize sağlık umarım bu gülüşü hiç eksik olmaz. Ayrıca teşekkürün için ben teşekkür ederim, ne demek :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, kezban yenge :)
    Almanya'dan selamlar! :) ♥ ♡ ❥

    YanıtlaSil